کانکس تیپ TYPE-A

کانکس تیپ TYPE-A

کانکس تیپ TYPE-A

پیشنهاد کانکس بناگر برای مشتریان عزیز کانکس تیپ TYPE-A  است .

که در ابتدا پس از بررسی تقاضای بهره برداراز لحاظ ابعاد و تعداد درب و پنجره ها(upvc دو جداره با گاز آرگن )و تایید پلان نهایی آن از سوی مشتری محترم به واحد تولید جهت ساخت ارجاع داده خواهد شد .

واحد تولید کانکس بر اساس پلان دریافتی کانکس از واحد فروش اقدام به ساخت اسکلت فلزی کانکس با توجه به بارگذاری های صورت گرفته از بخش فنی تولید می گردد .

پس از تکمیل اسکلت کانکس و اجرای ضدزنگ کامل به بخش پوشش های بیرونی(ورق گالوانیزه رنگ کوره ای 5/0) وپوشش های داخلی کانکس (pvc روکش دار) وعایق میانی کانکس (پلی استایرن 4 سانتیمتری ،وعایق پلی اتیلن نواری) ارسال تا اتصالات بدنه های کانکس به اتمام رسد .

با توجه به نقشه تاسیسات برقی اصلی کانکس این مرحله توسط متخصصین مجرب در این واحد و با درنظر گرفتن نوع سیم به کار رفته در کانکس ، نوع روشنایی کانکس ، تعداد کلید و پریز کانکس و جعبه تقسیم کانکس اجرا و تست نهایی انجام می گردد.

بخش رنگ آمیزی کانکس : 

با در نظر گرفتن رنگ مورد درخواست مشتری اقدام به ترسیم حاشیه مورد درخواست بارنگ روغنی سریع نموده و پلاک شرکت کانکس بناگر را بر روی بدنه کانکس بعنوان سازنده این محصول نصب می گردد .

محصول نهایی خروجی از کارخانه شرکت کانکس بناگر به مدت 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ضمانت می شود .

  • سازنده:کانکس بناگر
  • مدل:کانکس اداری مهندسی  تیپ TYPE-A

مشخصات کانکس تیپ A

برند: ایرانی درجه یک
مدل: اداری مهندسی
پوشش داخلی : PVCطرح چوب روکش دار
ورق بدنه : 0/40 گالوانیزه
عایق : پلی استایرن
درب و پنجره ها: دو جداره UPVC
کف : تخته های کف چند لایی 16
شاسی: تیر آهن نمره 14

ویژگی ها کانکس تیپ A :

  • قابلیت جابجایی به دفعات
  • اجرا در محل کارفرما
  • بازخرید محصول
  • طول عمر بالای مصالح مصرفی 
  • سرعت تحویل اجرای کار

در تولید کانکس تیپ TYPE-A از مصالح واتصالات آب و برق گرفته تا در و هواکش از مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت درجه یک و استاندارد استفاده می شود.

طراحی زیبا و منطبق با معماری شهری، در اماکن عمومی، شهرداری ها، نمایشگاه ها، استادیوم ها و سالن های ورزشی گزینه مناسبی برای استفاده عموم است.

درخواست ثبت سفارش :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *