ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته

ویلا پیش ساخته

ویلای پیش ساخته دارای دو اتاق خواب با کمد دیواری، یک آشپز خانه بزرگ به همراه کابینت ، گاز صفحه ای ، هود و سینک ظرفشویی با میز نهارخوری  ویک سرویس بهداشتی کاملا لوکس در کنار درب ورودی است .

همچنین یک حمام بزرگ که در اتاق خواب مستر تعبیه گردیده است.

سالن پذیرای بزرگ با لوستر های شیک و چراغ های روشنایی دیواری در قسمت های مختلف نیز محل نشیمن و پذیرایی از میهمانان در این ویلای پیش ساخته می باشد.

سیستم لوله کشی این ویلای پیش ساخته جهت جلو گیری از یخ زدگی در زمستان بصورت تو کار اجرا گردیده که برای مناطق سردسیر بسیار گزینه کار آمدی است .

همچنین برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و حفظ دمای محیط داخل از عایق چهار سانتیمتری پلی استایرن و یک لایه یک سانتیمتری فوم بکار رفته است که هم عایق سرمایشی و هم صوتی است.

درب اصلی این ویلای پیش ساخته از نوع ضد سرقت بوده که هم سازه را در برابر سرقت حفاظت نموده و هم زیبایی ظاهری به ورودی اصلی می بخشد.
پنجره های این کار از نوع دوجداره پی وی سی بوده که هم از آمدن صدای خارج به داخل جلوگیری کرده و هم تامین کننده نور مناسب فضای داخلی است .

از طرفی پنجره های رو به باغ بصورت قدی برای استفاده از دید مناسب فضای خارجی در نظر گرفته شده است.

ارتفاع بلند سقف سازه این امکان را فراهم می سازد تا لوستر های زیبایی بتوان در آن نصب نمود و سیستم برق کشی این سازه بصورت تو کار ایت که توسط جعبه فیوز مینیاتوری محافظت می شود و برای هربخش کابل مجزا و فیوز مجزا در نظر گرفته شده است .

در بخش هایی که نیاز به تلفن و پریز آنتن وجود دارد سیم کشی و پریز هایی تعبیه شده است ، همچنین کابل کشی های مجزایی برای نصب کولر گازی در قسمت های مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
این ویلای پیش ساخته بهترین گزینه برای خانواده های بیشتر از چهار نفر است و فضای پذیرایی بزرگ آن برای برگزاری دور همی های فامیلی و تماشای تلوزیون به خوبی جوابگو نیاز شما خواهد بود.

برای جلوگیری از پرت شدن فضا یا غیر قابل استفاده بودن فضا در سالن پذیرایی بگونه ای محاسبات سازه ای انجام شده که هیچ گونه ستونی در این بخش قرار نگیرد.

تا بتوان فضای یک پارچه تری برای قرار دادن مبلمان به صاحب بنا بدهد.اما اگر ابعاد کوچکتری مد نظر دارید می توانید به محصول ویلای پیش ساخته 38.5 متری یا کانکس ویلایی ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

گروه کانکس ما میزان زمان اجرای این ویلای پیش ساخته را سی پنج روز از زمان شروع مراحل تولید در نظر گرفته است که به نسبت سازه بنایی سنتی بسیار مناسب بوده و با عث کاهش هزینه های تجهیز و نگهداری کارگاه می شود و در مدت زمان بسیار کمتری آماده بهره برداری خواهد بود.

ویلای پیش ساخته -خانه ویلایی-کانکس ویلایی :

ویلا پیش ساخته این روزها در بازار خرید و فروش خانه و ویلا، جایگاه خاصی پیدا کرده است.

با شلوغ‌تر شدن شهرها و مشکلات آلودگی هوا، تمایل به داشتن مکانی راحت در فضای باز و خوش آب و هوا از یک طرف و بالا رفتن قیمت‌های ویلا و خانه از طرف دیگر، خرید و فروش ویلاهای آماده رو به گزینه‌ای پرطرفدار تبدیل کرده است.

کاربرد مصالح ساختمانی مرغوب و طبیعی، طراحی قوی و مونتاژ زیبا و سریع این نوع سازه، این امکان را به‌ وجود آورده تا همه افرادی که مایل به داشتن یک ویلای زیبا و خوش‌ساخت در بهترین شرایط هستند ، به خرید ویلاهای پیش ساخته رو بیاورند.

ویلا پیش ساخته: رویا یا واقعیت!

برای بسیاری از شهرنشین‌ها، داشتن یک خانه ویلایی فقط یک رویاست، اما رویایی که این روزها و به لطف فناوری ساخت خانه های پیش ساخته انجام آن به‌راحتی امکان‌پذیر شده است .

این روزها کسی نیست که از مزیت‌ و لذت داشتن یک خانه ویلایی در دل طبیعت بی‌خبر باشد!

جالب اینکه در چند سال گذشته، مراحل سخت و سرسام‌آور ساخت یک ویلای کامل و مجهز، به مراحل ساده و فوری مونتاژ قطعات آن در محل دلخواه تبدیل شده است .

این روزها به مدد فناوری پیشرفته ساخت ویلا پیش ساخته، همه می‌توانند صاحب یک ویلای خصوصی در مکان مورد نظر خود شوند.

شاید این سوال برای شما مطرح بشود که آیا مصالح و نوع ساخت این‌ نوع ویلاها کیفیت لازم را به‌ عنوان یک ویلای امروزی و مدرن دارد یا خیر؟

ویلا پیش ساخته و مزایای کاربردی فراوان!

ساخت و ساز بناهای سنگین و شهری این روزها به پروسه‌ای گران و زمان‌ بر تبدیل شده است که انرژی و هزینه زیادی از افراد می‌گیرد!

این مسیر حتی بعضی را از انجام آن منصرف می‌کند !

این در حالی است که تهیه یک ویلا پیش ساخته، آن هم با سلیقه و خواست شما، کار به مراتب آسان‌تری است که هم از نظر زمانی و هم از جهت هزینه‌ها بسیار سریع‌تر و کم‌خرج‌تر انجام می‌شود!

به این ترتیب که شما مورد دلخواهتون را از طریق کارفرماهای سازنده بناهای قابل حمل با متخصص این کار در میان می‌گذارید.

آنچه باعث سهولت در انجام این کار و سرعت بخشیدن به مراحل اجرای پروژه می شود، از سبکی مصالح تا جابه‌جایی و مونتاژ آسان آن‌ها را شامل می شود .

مواردی که دست به‌هم داده و کار را سریع و لذت‌بخش می‌کند.

مورد دیگه نصب آسان و بدون ریخت‌ و پاش این نوع سازه هاست که فارغ از کارهای سنگین بنایی و بیشتر با پیچ و مهره و جوشکاری قابل اجراست.

اگر قصد انجام این کار یعنی ساخت ویلا پیش ساخته  در باغ یا زمین شخصی خود را داشته باشید، مقدمات کار زمان زیادی از شما و سازنده نمی‌گیرد.

به‌خصوص که ساخت خانه پیش ساخته می‌تواند از یک کانکس ساده تا یک ساختمان ویلایی حتی دو طبقه متفاوت باشد.

پس باید قبول کرد این روزها هر کس با هر میزان بودجه می‌تواند صاحب یکی از این ویلاهای پیش ساخته باشد و از سکونت در آن برای زندگی یا روزهای فراغت و تفریح لذت ببرد.

 

 

 

آیا ویلا پیش ساخته یک سازه کامل و مطمئن است؟

بسیاری از مردم، با شنیدن کلمه پیش ساخته و با یک تصور قدیمی این نوع ساختمان و سازه را فقط یک کانکس یا اتاقک نگهبانی مجسم می‌کنند !

اما در واقعیت، این نوع سازه‌ها تنوع زیادی دارند.

حتی همه ویلاهای پیش ساخته هم یک وسعت و اندازه نداشته و فضای داخلی آن‌ها به یک شکل نیست.

اصولا یکی از مزایای ساخت این نوع بنا هم، همین امکان تغییر نقشه و طراحی متنوع و متفاوت است !

امکانی که به مالکین این نوع ویلاها فرصت می‌دهد تا سلیقه خودشان را درباره نوع سازه و نقشه آن با کمک سازنده و مجری پروژه عملی کنند !

برای مثال یک ویلای پیش ساخته می‌تواند با طرح دوبلکس اجرا شود یا در مدل‌های کانکس، نمونه‌های متوسط یا انواع بزرگ‌تر هم تهیه شود  و تا با توان خرید افراد گوناگون جور در بیاید!

همین‌طور جزئیات بخش‌های مختلف و ملزوماتی مثل پلکان، درب ساختمان، جنس اسکلت و بسیاری موارد دیگر هم قابل تغییر و انتخابی هستند .

در همه این موارد میزان بودجه و سلیقه سازنده، همینطور زمانی که در اختیار داریم در انتخاب نهایی نوع و مدل ویلا پیش ساخته بسیار موثر هستند .

نمونه‌های آماده این نوع ویلاها، با امکاناتی کاملا متنوع وجود دارند که خریداران می‌توانند بنابر خواست خودشان، هرکدوم از مدل‌ها را سفارش بدهند.

همین‌طور برای افرادی که مایل هستند تجهیزات بیشتری را روی ویلا پیش ساخته خود نصب کنند، آپشن‌هایی مثل درب ضدسرقت، نمای نرده، دیوارپوش‌ها و دکوراسیون داخلی مثل مبلمان، لوازم خانگی مثل یخچال و تلویزیون و دیگر ملزومات هم قابل اجرا هستند.

نمای زیبای این ویلاهای پیش ساخته هم، به‌خوبی و در کمترین زمان با نورپردازی و استفاده از تجهیزات روشنایی قابل اجراست.

در مورد آشپزخانه و ملزومات آن، حمام و سرویس بهداشتی نیر بنابر سلیقه مشتری موارد لازم تهیه و در ویلای پیش ساخته نصب می شود.

نکته جالب در مورد این ویلاها، طراحی آزاد و امکان تغییر طرح و فضاهای موجود است که دست طراحان را برای اجرای سلیقه مشتریان باز گذاشته است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که داشتن یک خانه ویلایی را باعث راحتی و آرامش می‌‌دانید اما نگران دشواری‌های ساختن آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به تولیدات ویلا پیش ساخته بزنید و با تنوع و طرح‌های آماده برای ساخت اونها آشنا بشوید.

مطمئن باشید شما هم می‌توانید نمونه‌ مورد نظر خودتان را پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن صاحب یک ویلای زیبا، راحت و مدرن با ارزان‌ترین قیمت بشوید.

نکته مهم در این مورد، انتخاب هوشمندانه طرح ویلا است که با وجود تنوع بالای موجود، کار سختی نیست.

در این صورت لازم نیست بابت بخش‌های تکمیلی و لوازم مورد نیاز برای مبله کردن ویلا هم نگران باشید!

از ملزومات منزل مثل تلویزیون، کمد دیواری، یخچال و ماشین لباسشویی تا اجزای آشپزخانه و دکوراسیون اتاق‌ها همه چیز درست مثل یک ویلای معمولی و حتی لوکس و امروزی و مطابق با سلیقه شما تدارک دیده می شود .

کافی است از بین طرح‌های موجود یا بنا به سلیقه خودتان، یک نمونه از ویلاهای پیش ساخته را انتخاب کنید و برای ساخت به سازنده بسپارید.

بقیه مراحل در زمانی بسیار کوتاه‌تر از آن که فکر می‌کنید و با دقت و اجرای زیبا و کامل طی شده و شما خیلی زود صاحب یک خانه ویلایی و رویایی می‌شوید. 

ساختمان های پیش ساخته با توجه به نوع و محل بهره برداری و نیاز مشتری به مونتاژ و دمونتاژ به دو روش ساخته می شوند:


ساختمان پیش ساخته جوشی:
• اتصالات: به صورت جوشی با الکترود آما
• میزان تخریب مصالح پس از دمونتاژ : حداقل 35 % مصالح غیر قابل استفاده می شود.
• قابلیت مونتاژ و دمونتاژ: حداکثر 2 بار امکان دمونتاژ و مونتاژ دوباره وجود دارد.
• هزینه تمام شده کار: هزینه تمام شده کار کمتر از حالت پیچ و مهره ای است.
• زمان ساخت : زمان تهیه و تولید قطعات در کارخانه کمتر از روش پیچ و مهره ای است.
• زمان نصب و اجرای کار در محل کارفرما: در حالت جوشی کمتر از پیچ و مهره ای


ساختمان پیش ساخته پیچ و مهره ای:
• اتصالات: اتصالات به صورت پیچ و مهره ای با استفاده از مفاصل و اتصال دهنده های (jointer) مخصوص
• میزان تخریب مصالح پس از دمونتاژ : حداکثر10 % مصالح غیر قابل استفاده میشود.
• قابلیت مونتاژ و دمونتاژ: به دفعات امکان مونتاژ و دمونتاژ وجود دارد.
• هزینه تمام شده کار: هزینه تمام شده به دلیل اسکلت پیچ و مهره ای حدودا 10% بیشتر از حالت جوشی است.
• زمان تولید:زمان تهیه و تولید قطعات و اسکلت پیچ و مهره ای حدودا 10 روز بیشتر از روش جوشی است.
• زمان نصب و اجرای کار در محل کارفرما : زمان نصب و تحویل قطعی در این حالت بیشتر از حالت جوشی است.

 

مزایای ویلا یا خانه­ های پیش ساخته چیست؟

مهم‌ترین ویژگی که در ساخت  ویلا یا خانه پیش ساخته به چشم می­ خورد امکان ساخت سریع آن است.

ساخت ویلاهای پیش‌ساخته نسبت به ساخت ویلاهای دیگر در زمان کوتاه ­تری صورت می­ گیرد و هزینه اقتصادی کمتری را بر سازنده اعمال می­ کند.

برای ساخت یک ویلا می ­توان از پیش‌ساخته ­هایی مانند چوب، پانل، بتن و… استفاده کرد.

مزیت دیگر ساخت ویلاها با قطعات از قبل ساخته شده امکان جابه‌جایی ویلا است.

در صورتی که ویلا با مصالح ساختمانی ساخته شود نمی ­توان آن را جابه‌جا کرد اما هنگامی که از قطعات حاضری در ساخت آن استفاده شود بعد از مدتی می­ توان آن را با جرثقیل به نقطه دیگری حمل کرد.

استحکام بالا و مقاومت در برابر آسیب­ هایی همچون زلزله و سیلاب یکی دیگر از ویژگی­ هایی است که سبب شده ویلاهای پیش‌ساخته طرفداران زیادی پیدا کنند.

همانطور که گفته شد در هنگام طراحی این نوع ویلا یا خانه‌ها تمامی موارد از قیبل تنش­ بار وارده، مقاومت قطعات و… در نظر گرفته می ­شود تا سازه­ پیش‌ساخته طبق استانداردهای جهانی با استحکام و مقاومت بالایی ساخته شود.

بهینه‌سازی انرژی و عمر طولانی ویلای پیش ساخته از دیگر مزیت­های این سازه‌ها هستند.

در این گونه سازها به دلیل عایق بودن پیش ساخته­ ها در برابر حرارت و رطوبت از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می ­شود.

همچنین با توجه به مواد باکیفیتی که در قطعات از قبل ساخته شده به‌کار می ­رود این سازه­ ها در برابر آسیب­ هایی همچون رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند و عمر مفید طولانی­ تری دارند.

 

معایب ویلا و خانه­ های پیش ساخته چیست؟

ویلا و خانه­ پیش ساخته در کنار مزایایی که دارند دارای معایبی نیز هستند که این معایب عبارت‌اند از:

  • وجود مشکلات در زمان نصب: از آنجا که قطعات ویلای پیش ساخته درون کارخانجات تولید می­ شود به همین دلیل در زمان نصب ممکن است بر اثر ناهمواری زمین و نامناسب بودن آن مشکلاتی رخ دهد. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید قطعات، نقش ه­ای از زمین مورد نظر تهیه کنید و به فروشنده تحویل دهید.
  • محدودیت اندازه: در ویلای پیش ساخته امکان تغییر اندازه برای به‌کارگیری فضای بیشتر وجود ندارد، اما در ویلاهایی که به روش معمولی ساخته می­ شود شما می­ توانید متناسب با سلیقه خود آن را طراحی کنید.
  • نصب و اجرای این ویلاها نیازمند نیروهای متخصص است و باید طبق اصول و قوانین طراحی که شده است نصب شوند.

 

پیش ساخته­ ها قطعاتی هستند که ابتدا توسط مهاجران انگلستانی ساخته شدند و در استرالیا برای تهیه ویلاها و خانه ­های مسکونی به‌کار رفتند.

این قطعات درون کارخانجات تولیدی از موادی همچون بتن، چوب، پانل، ال اس اف با میزان مقاومت و کیفیت بالا ساخته می­ شوند.

همواره انواع مختلفی پیش ساخته اعم از پیش ساخته بتنی، پیش ساخته پانلی، ویلای پیش ساخته و خانه پیش ساخته توسط شرکت‌های مربوطه تولید و عرضه می‌شود.

برای ساخته خانه ­های پیش‌ساخته ابتدا معماری خانه مورد نظر را نسبت به جنس قطعات طراحی می­ کنند و تمامی هزینه­ های اقتصادی را در نظر می­ گیرند.

نصب و ساخت سازه توسط این قطعات نیازمند نیروی ماهر و متخصص است، لذا توصیه می‌شود از یک تیم حرفه‌ای برای ساخت این نوع سازه‌ها کمک بگیرید.

اجزای ویلای پیش ساخته :

درخواست ثبت سفارش :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *