کانکس تیپ TYPE-B

کانکس تیپ TYPE-B

کانکس تیپ TYPE-B

کانکس تیپ TYPE-B معمولا مورد استفاده کارگاه ها و اسکان موقت پرسنل اداری مهندسی قرار می گیرد و به دلیل قیمت کانکس ارزانترخریداری می گردد .

در ابتدا پس از بررسی تقاضای بهره برداراز لحاظ ابعاد و تعداد درب و پنجره ها (آلومینیوم رنگ کوره ای ) و تایید پلان نهایی آن از سوی مشتری محترم ، به واحد تولید جهت ساخت ارجاع داده خواهد شد.

واحد تولید کانکس بر اساس پلان دریافتی کانکس ،  از واحد فروش ، اقدام به ساخت اسکلت فلزی کانکس با توجه به بارگذاری های صورت گرفته از بخش فنی تولید می کند .

پس از تکمیل اسکلت کانکس و اجرای ضد زنگ کامل به بخش پوشش های بیرونی (ورق گالوانیزه رنگ کوره ای 4/0) و پوشش های داخلی کانکس (pvcسفید صدفی) و عایق میانی کانکس (پلی استایرن 4 سانتیمتری ) ارسال تا اتصالات بدنه های کانکس به اتمام رسد .

با توجه به نقشه تاسیسات برقی اصلی کانکس این مرحله توسط متخصصین مجرب در این واحد و با درنظر گرفتن نوع سیم به کار رفته در کانکس ، نوع روشنایی کانکس ، تعداد کلید و پریز کانکس و جعبه تقسیم کانکس اجرا و تست نهایی انجام می گردد.

بخش رنگ آمیزی کانکس با در نظر گرفتن رنگ مورد درخواست مشتری اقدام به ترسیم حاشیه مورد درخواست با رنگ روغنی سریع نموده و پلاک شرکت کانکس بناگر را بر روی بدنه کانکس بعنوان سازنده این محصول نصب می نماید .

محصول نهایی خروجی از کارخانه شرکت کانکس بناگر به مدت 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ضمانت می شود .

این نوع کانکس تیپ TYPE-B با توجه به مصالح مصرفی با کیفیت پایین تر نسبت به کانکس کانکس تیپ TYPE-Aدارد و می توان بعنوان کانکس کارگری از آن استفاده نمود.

  • سازنده:کانکس بناگر
  • مدل:کانکس کارگاهی تیپ TYPE-B

مشخصات کانکس تیپ B

برند:ایرانی درجه دو
مدل:کارگاهی تجهیز کارگاه
پوشش داخلی :PVCطرح چوب
ورق بدنه :0/40 گالوانیزه
عایق :پلی استایرن
درب و پنجره ها:آلومینیومی
کف :تخته های کف MDF 16
شاسی:تیر آهن نمره 14

ویژگی ها کانکس تیپ B :

  • قابلیت جابجایی به دفعات
  • اجرا در محل کارفرما
  • بازخرید محصول
  • طول عمر بالای مصالح مصرفی 
  • سرعت تحویل اجرای کار

در تولید کانکس تیپ TYPE-B از مصالح واتصالات آب و برق گرفته تا در و هواکش از مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت درجه دو و استاندارد استفاده می شود.

طراحی زیبا و منطبق با معماری شهری، در اماکن عمومی، شهرداری ها، نمایشگاه ها، استادیوم ها و سالن های ورزشی گزینه مناسبی برای استفاده عموم است.

درخواست ثبت سفارش :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *